Условия за доставка и връщане

ПОРЪЧКА
Може да направите своята поръчка от онлайн магазин Onyxman.bg  на тел.0892 237304 (Работно време на телефонен оператор Понеделник-Петък 9:00-18:00, Почивни дни Събота и Неделя) или през уеб сайта, посредством пазарската кошница.
Ако пазарувате онлайн за първи път или се затруднявате с направата на поръчка, колебаете се какъв размер е подходящ за вас, или искате да получите някаква друга информация относно артикулите , то моля  да се свържете с нас на посочения телефон.
Всички поръчки се изпращат от наши консултанти след потвърждение по телефон. 

НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ - наложен платеж с Пощенски паричен превод.
Направените поръчки може да заплатите в брой ( НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ ) при доставката в посочен от вас офис на куриерска фирма Спиди или на самия куриер, когато пратката е изпратена до адрес на клиента,и от куриера ще получите официален документ, заместващ законно касовия бон- Разписка за прием на паричен превод. Пазете я, защото връщане на артикул може да осъществите само ако пазите Разписката. Съгласно Наредба Н-18 чл.3, работим с лицензиран пощенски оператор за извършване на пощенски парични преводи по смисъла на Закона за пощенските услуги и издаващ Разписка за прием на пощенски паричен превод, заместваща касов бон.
 
ДОСТАВКА - срок на обработка и доставка
Onyxman.bg доставя стоките, поръчани от вас за 1-2 работни дни. Поръчката ви  може да бъде доставена до всяка точка в България - до адрес или до поискване в офис на куриера. 
Искаме всички наши клиенти да са доволни, затова изпращаме всяка стока с опцията ПРЕГЛЕД И ТЕСТ. Така вие може да прегледате и пробвате артикула за период от 15 минути преди да заплатите
Поръчките, направени до 15:00 часа се обработват на същия ден като най-често пристигат на следващия работен ден между 9:30 и 17:00 часа до адрес или до 10:00 часа в офис на куриера. В събота доставки се извършват до 13:00 часа , офисите на куриерите работят от 9:00 до 13:00 часа . Всички доставки, заявени в петък, да се доставят в събота до адрес, се начислява такса ПРИОРИТЕТ -3лв.
Поръчките, направени след 15:00 часа се обработват на следващия работен ден.
Доставки не се извършват в неделя и на официални празници . Поръчки, направени в празнични или почивни дни се обработват на първия работен ден. В случай на нужда всеки клиент на онлайн магазин Onyxman.bg си запазва правото да поиска различни условия на доставка. 

ЦЕНА НА ДОСТАВКА
  • Доставката до офис на куриер Спиди е 4лв, а до точен адрес- 6лв/за пратка до 2кг. За пратка над 3кг ще бъдете информирани по телефона за сумата на доставката.
  • Ако поръчката не е одобрена след опцията: Преглед и Тест, и желаете да бъде върната, доставката се поема и в двете посоки от клиента.
  • При дадена поръчка в петък да се достави  в събота до адрес, се начислява такса Приоритет в размер от 3лв.Тя се поема от клиента, начислява се от куриерската фирма.
ОТКАЗ ОТ ПОРЪЧКА
Всеки клиент може да откаже получена от него поръчка в момента на получаването след Прегледа пред куриера. като в този случай ще трябва да заплатите транспортните разходи по връщането.
Молим Ви да пазите кореспонденцията си като доказателства в случай на възникнали спорове.

ЗАМЯНА И ВРЪЩАНЕ
Всяка една поръчка, направена в онлайн магазин www.onyxman.bg, може да бъде заменена или върната в 14 дневен период считано от датата на предаване на куриер към клиент, съгласно Закона за защита на потребителя.
Под описанието на всеки продукт сме приложили таблица с размери, лично измерени от нас, защото знаем ,че различните производители имат различни стандарти при номерациите. Също така, уточняваме нужният ви размер и по телефона с наш консултант. И все пак, ако полученият артикул не Ви е по мярка, можете да го замените за същия продукт с друг размер или друг продукт, като са спазени следните условия:
    - Задължително се прилага Разписката за прием на пощенски паричен превод, издадена от куриера.
    - Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена, вмирисана).
    - Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба.
    - Запазена оригинална опаковка, етикети, консумативи и аксесоари при наличие на такива.
    - При замяна на стока транспортните разходи са за сметка на клиента и в двете посоки.
Ако върнат от клиент артикул не отговаря на горните изисквания, Ониксман запазва правото си да върне стоката на клиента без предупреждение!
Ние сме съгласни да покрием транспортните разходи, само ако:                                       
    -получената стока явно не съответства на заявената в поръчката;                                 
    -грешка в размера е настъпила по наша винa;                                                               
    -продуктът има дефект или някаква част от поръчката липсва;
Бански и бельо не могат да се заменят, поради характера на облекото.

ЗАМЯНА НА АРТИКУЛ
Ако желаете да замените артикул от Вашата доставена поръчка, моля да се свържете с нас на телефон 0892237304 , за да уточним подробностите по замяната .
    - НЕ връщайте сами по куриер артикулите, които желаете да замените, без да сте ни уведомили.
    - Замяна на артикул е препоръчителна за продукт на същата или по-висока стойност от първоначално закупения. В случай, че при размяна изберете продукт на по-ниска стойност разликата в цената ще бъде запазена във Вашия профил като кредит, който можете да ползвате по-късно за пазаруване.
    -След като получим пратката и се уверим, че е запазен търговския вид на стоката ние ще изпратим към Вас новата пратка с желаните от Вас размери/продукти.
Стойността на куриерските услуги в двете посоки при размяна е за сметка на Клиента.
 
ВРЪЩАНЕ НА АРТИКУЛ
 Уведомете ни за желанието ви да върнете артикул, на тел.0892 23 73 04. Не връщайте артикул с наложен платеж.
    - Задължително условие за връщане на артикул е заедно с артикулите да приложите вътре и Разписката за прием на пощенски паричен превод, издадена от Куриера. 
Разходите по транспорта (куриерски такси) на върната поръчка се поемат от Вас и е необходимо да ни върнете поръчката с опцията Преглед и Тест. След като получим пратката ще се свържем с Вас, за да потвърдим получаването й, както и че стоката е в запазен вид, който позволява да я приемем обратно.
В раздел ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА са описани условията, на които да отговаря върнатата стока. Ако артикула не отговаря на тези изисквания,  Ониксман си  запазва правото да върне стоката на клиента без предупреждение!

ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМА
След като получим обратно върнатата от Вас стока и се уверим, че тя е в запазен вид и заедно със задължително прилежащите й документи - Разписка за прием на паричен превод, ние ще възстановим сумата с банков превод към вас в срок от 10 дни. Трябва да изпратите на имейл mail@onyxman.bg актуална банкова сметка, по която да получите възстановената сума. 

Приятно пазаруване!